Здійснивши переїзд вже не одного офісу, працівники «УРА! Переїзд» виділили для себе критерії, за якими вони легко характеризують майбутнє перевезення компанії, грунтуючись на специфіці її роботи. Наприклад, перевезення компанії, яка займається розробкою програмного забезпечення, має наступні особливості:
Велика кількість нових офісів — це Open Space, модна на сьогодні тенденція роботи колективу в єдиному просторі, з вільним плануванням і мобільним робочим місцем. Для перевезення таких офісів компанія «УРА! Переїзд» виробила особливу стратегію, переїзд з якою виходить більш швидким і менш витратним.
Не стало винятком і перевезення компанії Sigma. Усі вищеописані характеристики доречні і для цього ІТ-підприємства, тому наша команда знала, з чого починати.
Оскільки простоювання компанії вимірюється не в гривнях, а в американських доларах, і тривалість перевезення в даному випадку планувалася на 2 дні, то здійснювати задумане вирішили з вечора п'ятниці до вечора неділі. Такий графік дозволив провести переїзд без втрати робочого часу.
Варто додати, що ускладнив переїзд непрацюючий ліфт, оскільки приміщення нещодавно було побудовано. Нашим вантажникам довелося носити речі та меблі на четвертий поверх по сходах. Незважаючи на складність, було залучено 12-ть вантажників компанії, що якісно розбирали, упаковували і перевозили меблі на нове місце.
Компанія Sigma вирішила заощадити на пакувальному матеріалі і скористалася нашою послугою оренди картонних коробок. Швидко була порахована економія — цілих 2652 грн. вдалося зберегти, орендуючи, а не купуючи, коробки.
Переїзд ІТ-компанії пройшов на «УРА!», ми, як завжди, впоралися у відведений час і у рамках узгодженого бюджету. Не дарма працівники ІТ-сфери обирають лідера мувінгового ринку Західної України – компанію «УРА! Переїзд»!
Цей сайт використовує файли cookies. Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності