Для багатьох переїзд виглядає як буденна справа. Адже необхідно лише спакувати речі й перевезти їх з однієї локації на іншу. Мало хто враховує усі нюанси, пов’язані з переїздом. Наприклад, необхідність вивантажити речі у будинок без ліфта або важливість правильного пакування.
Через це переїзд часто ускладнюється. На це йде більше витрат й часу, а паралельно з цим витрачається більше зусиль й нервів. Особливо, якщо мова йде про переїзд офісу або приватного будинку.

На практиці, недбалий підхід до мувінгу часто призводить до наступних наслідків:
У цій статті зібрано 10 помилок, які найчастіше допускаються при перевезенні речей. Далі розповімо як їх уникнути й оптимізувати переїзд з компанією УРА! Переїзд.
Хаотичний переїзд — головний ворог ефективного переїзду. Як тільки Ви починаєте панікувати й рандомно збирати речі, мувінг перетворюється в катастрофу. Це призводить до ще більших нервів і є лише даремною тратою часу. Замість того щоб панікувати, краще підготувати план. Ось як він може виглядати:
Це тільки кілька пунктів, з яких може складатись план переїзду. На практиці, їх набагато більше. Якщо не вдається самостійно створити чек-лист ефективного переїзду, скористайтесь допомогою мувінгової компанії.
Одна з поширених помилок під час переїзду — неправильне пакування. Найчастіше воно виникає через те, що для переїзду використовуються підручні речі. Наприклад, сміттєві пакети або старі коробки. Це призводить до неприємних наслідків:
Якщо потрібно перевезти побутову техніку або меблі, підручні матеріали однозначно не підходять для пакування. Особливо, якщо мова про великогабаритні речі. Замість цього краще витратити кошти й подбати про професійне пакування.
Для цього знадобиться стретч-плівка, картон, підписані коробки й захисні кутики. Перевозити побутову техніку краще в оригінальних коробках. Всередині них знаходиться пінопласт, що гарантує додатковий захист.
Ще при підготовці плану переїзду, ми наголошували на тому, що важливо правильно обрати вантажне таксі. Орієнтуватись варто на кількість речей та їх габарити. Наприклад, холодильник точно не поміститься в малий бус. Якщо речей дуже багато, а габарити транспорту обмежені, доведеться робити кілька рейсів. Це призводить до переплати.
Ця поширена помилка має просте рішення, яке складається з двох частин. Для початку варто заздалегідь оцінити кількість речей. Краще обрати більший транспорт, ніж намагатись вмістити усі речі в невеликому бусі. Це теж може призвести до пошкоджень. Друга частина рішення — порадитись з перевізником. Спеціалісти компанії УРА! Переїзд проконсультують з усіх питань й допоможуть обрати потрібний транспорт.
При переїзді багато хто переоцінює свої сили й вирішує самостійно перевезти речі. Якщо кількість речей мінімальна й немає меблів або габаритної техніки, це реальна задача. Якщо речей багато й додатково потрібно перевезти умовний холодильник, це стає задачкою із зірочкою.
Економія на вантажниках часто призводить до неприємних наслідків:
Якщо немає кого попросити про допомогу, скористайтесь послугами професійних вантажників. Це нівелює необхідність самостійно спускати речі, завантажувати їх в транспорт й далі розвантажувати на новій локації.
Професійні вантажники знають, як все зробити швидко й не зіпсувати меблі. На кожному об’єкті працює злагоджена команда, яка знає, як оперативно реалізувати переїзд та зменшити загальні витрати.
Квартирний переїзд пройде без зайвого клопоту, якщо подбати про маркування коробок. Усі речі можна сортувати за призначенням (окремо текстиль, столові прилади, посуд й т.д.) або за необхідністю. Другий варіант практичніший, оскільки дає змогу швидко знайти речі першої потреби.
Спростити пошук речей вдасться за допомогою маркування. Коробки краще маркувати за кімнатами. Наприклад, окремо кухня, спальня. Це допоможе вантажникам швидко вивантажити речі й не загромаджувати простір. Також можна зробити окремі позначки по типу «техніка» або «крихке». Це також допоможе при переїзді, оскільки дрібні речі комплектуються й кріпляться окремо.
Обрати професійний транспорт для переїзду варто й через його наповнення. Такий транспорт не просто місткий всередині, а й має додаткове устаткування для кріплення речей. Це особливо актуально, якщо потрібно перевезти габаритні речі або техніку.
Якщо вантаж не зафіксований, речі ковзають і пошкоджуються. Це призводить до додаткових витрат й часто є причиною суцільного стресу, пов’язаного з переїздом. Уникнути таких ситуацій вантажникам допомагає використання професійних матеріалів. Серед них відзначимо:
Це також спрощує вивантаження речей. Спеціальна система спрощує переїзд й гарантує цілісність речей.
Плануючи як перевезти меблі чи побутову техніку, врахувати потрібно чимало деталей. Це одна з розповсюджених помилок, яка допоможе уникнути механічних пошкоджень та фінансових витрат. Ось кілька прикладів:
При перевезенні габаритної техніки, враховуйте рекомендації виробника. Це допоможе запобігти механічним пошкодженням. Порушення інструкцій призведе до виходу техніки з ладу. Уникнути неприємних недоліків вдасться, якщо перевезення техніки довірити професіоналам.
У години пік чи вихідні перевезення затягується. Це пов’язано з активним трафіком. Через це зайві години можна провести в заторах. У випадках, коли вантажне таксі оплачується погодинно, це приводить до додаткових витрат. Ситуація ускладнюється й, якщо погодинно оплачуються послуги вантажників.
Обираючи час для переїзду, надати перевагу краще ранковим годинам у будні. У цей час мінімум трафіку, що спрощує перевезення речей з однієї локації на іншу. Якщо речей дуже багато й потрібно кілька рейсів, вартість такого переїзду також зменшується.
Щоб підібрати оптимальний час для переїзду, краще проконсультуватись з фахівцями мувінгової компанії. Вони проаналізують скільки часу знадобиться на завантаження речей й власне переїзд між локаціями.
Немає жодної гарантії, яка б допомогла уникнути форс-мажорів. Єдине рішення в цій ситуації скористатись послугами страхування вантажу. Якщо компанія не страхує вантаж, у випадку пошкоджень, Ви не отримаєте жодної компенсації. При цьому не відіграє ролі з якої причини виникло пошкодження. Наприклад, техніка не була правильно зафіксована всередині транспорту або транспорт потрапив у мініаварію.
Уникнути таких ситуацій вдасться, якщо довірити переїзд компаніям, які гарантують відповідальність. Замовляючи послугу страхування вантажу, Ви гарантовано отримаєте повернення коштів за завдані збитки. Сума компенсації розраховується окремо для кожного випадку. Усі ці нюанси прописуються заздалегідь у договорі — весь процес мувінгу з компанією УРА! Переїзд на 100% прозорий.
В деяких випадках здається, що самостійно організувати переїзд набагато простіше, ніж скористатись послугами мувінгової компанії. На практиці це не так. Самостійний переїзд викликає додаткові складнощі, оскільки потрібно подбати про чимало нюансів: від правильного пакування речей до пошуку вантажників та організації всіх цих процесів.
Мувінгова компанія бере все під контроль:
Це значна економія коштів та часу. Не потрібно дбати про те, чи всі речі доїдуть в цілісності, наскільки завантаженим буде дорога та які матеріали знадобляться. Тому краще обирати перевірених виконавців із реальними відгуками.

Спокійний переїзд складається з багатьох факторів. Починається все з розумного планування: якщо продумати все до деталей, вдасться уникнути стресу й додаткових витрат. Важливий етап будь-якого переїзду — пакування речей. З цією задачею також готові допомогти досвідчені вантажники.
Ось кілька порад для переїзду, які допоможуть уникнути помилок перерахованих вище:
Не економте на дрібницях — це запорука того, що переїзд пройде успішно й не викличе жодних складнощів. Саме такий підхід до переїзду пропонує професійна мувінгова компанія.
Переїзд без стресу можливий, якщо уникнути зайвих помилок і все ретельно спланувати. Як уберегти час, гроші та речі знають професійні фахівці. Швидкі вантажні перевезення пропонує мувінгова компанія УРА! Переїзд. Багаторічний досвід дозволяє оперативно та якісно реалізувати будь-який переїзд: від звичайної квартири до офісу великої корпорації.
Плануєте переїзд? Замовте вантажне таксі або професійну команду вантажників УРА! Переїзд — без хаосу, пошкоджень і зайвих витрат.
Цей сайт використовує файли cookies. Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності