Поради щодо якісного офісного переїзду
Ідеальний офісний переїзд - це переїзд, який на 100% реалізує мувінгова компанія. Тобто Вам, як головному герою відомого фільму, залишається тільки прихопити свій фікус у горщику.
Але існують суб’єктивні причини, які вимушують компанію займатися перевезенням самостійно або проводити частину роботи власними силами. Якщо Вам доводиться переїздити самотужки, скористайтесь нашими порадами, сподіваємося вони стануть Вам у нагоді.
Поради щодо самостійного перевезення офісу
- Готуйтеся до переїзду завчасно, адже «підготовка – це старша сестра реалізації».
- Правильно оберіть день та час. Організація офісного переїзду на робочому тижні не тільки порушить бізнес процеси компанії, але й може ускладнитися трафіком у місті, завантаженими автодорогами тощо.
- Не використовуйте вживаний пакувальний матеріал. Коробка б/у може не витримати навантаження. Правило підбору тари – чим важчий вантаж – тим коробка повинна бути менша.
- Не слід використовувати звичайні газети в якості пакувального матеріалу.
- Перевезення офісних меблів передбачає акуратне бережливе пакування та маркування. Рекомендуємо використвувати для цього спеціальний папір замість клейкої стрічки, щоб уникнути слідів клею на меблях.
- Нанесіть позначення на коробки «верх» або «низ», «крихке» або «скло».
- Речі першої необхідності та важливі документи слід перевозити окремо від загального вантажу.
- Особисті речі працівників слід транспортувати в окремих коробках, попередньо їх промаркувавши прізвищем власника.
- Заздалегідь визначте та узгодьте розташування робочих місць працівників в новому приміщенні. Це дозволить Вам «намалювати» схему розміщення меблів і значно полегшить процес розвантаження та розпакування. До речі, малюючи схему розташування, врахуйте розмітку телефонних та комп’ютерних кабелів.
- Зберіть максимальну кількість інформації про транспортну компанію, її працівників, відгуки про якість надання послуг.
- Не забудьте скласти детальний опис вантажу та включити в договір статтю про «матеріальну відповідальність компанії перевізника».
- Якщо є можливість, проведіть «чистку» речей, що підлягають перевезенню, можливо деякі з них можна залишити або викинути на смітник.
- Перед транспортуванням офісної техніки переконайтесь, що вона не потребує спеціальної упаковки чи специфічних умов перевезення. Такі дані можна знайти в тех.паспорті. Для перевезення офісної техніки використовуйте її оригінальну упаковку, або скористайтеся повітряно-бульбушковою плівкою.
- Розбираючи меблі, пам’ятайте, що їх доведеться збирати. Тобто всі роботи слід виконувати дуже акуратно.
- Для книг та паперів використовуйте невеликі коробки, бо вони швидко «важчають» і стають не підйомними.
І наостанок
Не забудьте сповістити бізнес партнерів про нову адресу Вашої компанії. А після переїзду запросіть їх розділити радість початку нового бізнес-життя!