Насправді, якщо підійти до організації переїзду з однієї квартири на іншу, чи з квартири в заміський будинок, «по-логістичному», то можна перевезти всі речі цілими і неушкодженими за дуже короткий термін, без великих емоційних переживань та грошових витрат. Незалежно від причин та обставин, за яких Ви переїжджаєте, ідеальним рішенням буде звернутися в мувінгову компанію, спеціалісти якої, дякуючи своєму досвіду, навичкам та матеріально-технічному оснащенню, розберуть, запакують, перевезуть і розпакують Ваші речі за лічені години. Крім того, ціна на квартирний переїзд під ключ з допомогою посередника навряд чи перевищить Ваші "часові" та грошові затрати на окреме вантажне таксі.
Якщо ж Ви вирішили частину роботи виконати самостійно, скористайтеся нашим порадами, і тоді є шанс, що переїзд не стане для Вас стихійно-побутовим лихом на рівні з будівництвом чи капітальним ремонтом.
Складання різноманітних списків - це не трата дорогоцінного часу, а навпаки його економія. Навіть якщо у Вас нема досвіду в складанні планів та переліку важливих справ, написати два детальні списки у Вас вийде, тим більше, займе це не більше 10-15 хвилин.
Ви можете або створити папку на Google Диску, щоб Ваш список речей при переїзді на нову квартиру був завжди з вами у цифровому форматі, або ж можна вести нотатки від руки, тут вже виходьте із ваших власних уподобань.
Список №1 повинен містити перелік речей, які необхідно перевезти (одяг, книги, посуд, техніка тощо).
Список №2 – це перелік справ, які необхідно зробити в рамках переїзду (замовити транспорт, послуги вантажників, придбати пакувальний матеріал тощо).
Ще одним важливим моментом в організації переїзду - є планування бюджету. Рекомендуємо, дізнатися вартість послуг у кількох мувінгових компаніях, що дозволить Вам дізнатися ринкову ціну на подібні послуги та спланувати власні витрати.
Пакувальний матеріал необхідно підготувати завчасно. Радимо придбати професійний матеріал (картонні коробки, плівку, папір, гофротару, пакети та мішки), використання якого мінімізує ризик пошкодження вантажу, та дозволяє уникнути його втрати. Згідно статистики, через неправильне пакування 30% майна при транспортуванні губиться або пошкоджується.
Завчасно замовте транспорт та ознайомтеся з умовами роботи обраної транспортної компанії (чи надаються послуги вантажників, чи працює фірма у вихідні дні, чи надає транспортні послуги за межі міста тощо). Не зайвим буде скласти детальний опис речей, які перевозить транспортна компанія.
Причому в документах має бути включений пункт про матеріальну відповідальність перевізника.
Що потрібно для комфортного переїзду на квартиру? Це відокремлення речей першої необхідності. Подумайте, що саме може вам знадобитися на новому місці та спакуйте ці речі та предмети в окрему коробку, адже у перший день переїзду не буде змоги розпакувати абсолютно усі речі в пошуках, наприклад, потрібного одягу чи зубної щітки.
Пакування речей під час організації переїзду - прекрасна можливість для того, щоб оцінити призначення кожної речі чи предмету та його необхідність. Не бійтеся звільнятися від зайвого. Ви можете подарувати, продати чи просто позбавится від речей, які захаращують простір та не несуть цінності.
Перед тим як розмістити речі по коробках та пакетах, їх слід запакувати в папір або плівку. Для пакування крихких та скляних речей краще використовувати багатошаровий папір або повітряно-бульбашкову плівку.
При розміщенні предметів в коробки слід керуватися правилом «важкі речі вниз, легкі – наверх». До речі, одяг, якщо його розмістити між крихкими речами, може виконувати функцію амортизаційного шару. Але основну частину одягу варто перевозити в окремих коробках. Так буде набагато простіше його знайти на новій квартирі.
Для того щоб після переїзду можна було легко віднайти необхідні речі, радимо підписати коробки маркером. Помітки можна поставити і на внутрішній стороні меблевих елементів, це дозволить простіше і швидше їх зібрати. Меблеву фурнітуру слід перевозити разом з меблевим комплектом до якого вона належить. Це зекономить час на її пошуки.
І наостанок
Якщо окрім речей необхідно перевезти домашнього улюбленця, заздалегідь придбайте клітку для кішки чи намордник та поводок для собаки. Приготуйте і складіть в окремий пакунок гроші та документи, і по можливості, тримайте його при собі.
Правило 80/20 таке ж актуальне для організації переїзду, як і для будь якого процесу чи явища. Якщо 80% виділити на підготовку, то на сам переїзд знадобиться лише 20% Вашого часу та сил.
Якщо ж Ви, все-таки, вирішили, що список речей при переїзді на нову квартиру, пакування, маркування і т д - це не Ваша історія, то рекомендуємо відповідально підійти до обрання перевізника, адже саме мувінгова компанія відіграє ключове значення в ефективності та якості переїзду. Знайшовши надійного партнера, Ви, без сумніву, мінімізуєте рівень свого стресу, пов'язаного з організацією переїзду. Тому що, саме спеціалізовані компанії мають все необхідне для швидкого та продуманого мувінгу: парк автомобілів різної вантажопідйомності, професійних вантажників та пакувальників, спеціальне обладнання та необхідний пакувальний матеріал і т д.
А послуга “переїз під ключ” передбачає участь спеціалістів в усіх аспектах переїзду, що дозволяє замовнику розділити відповідальність та, навіть, насолодитися процесом організації переїзду.
Цей сайт використовує файли cookies. Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності