Кожна поважаюча себе фірма має сейф, а також він є і в деяких квартирах. Перевезти сейф самостійно виходить не у всіх, так як він може мати досить великі габарити. Тому часто володарі такого «скарбу» звертаються в мувінгву компанію, що спеціалізується на подібних перевезеннях і має в своєму штаті професійних вантажників.
Для перевезення сейфу у Львові є мувінгові компанії, які готові надати відповідну послугу. Фахівці фірми виконають таку роботу швидко і якісно, витративши на це всього кілька годин.
Транспортувати сейф самостійно справа клопітка і ризикована. Оскільки доведеться врахувати безліч різних нюансів, про які не всі знають. Більш детально про тонкощі перевезення можна дізнатися на сайті компанії.
Під час підготовки та транспортування сейфа своїми силами слід знати і враховувати такі фактори:
Після вилучення та виносу його з будівлі постає питання про перевезення. Найкращий спосіб – це спеціально обладнаний автомобіль, з кріпленнями для сейфа для його стабільного стану, щоб він не був пошкоджений під час транспортування.
Беручи до уваги все вище описане, ви зможете самостійно перевезти навіть важкий «ящичок», але як вже не раз було доведено на практиці, для цього процесу просто необхідні професійні вантажники.
Важливо пам’ятати: під час перевезення важкого вантажу, людина, яка ніколи цим не займалася, може пошкодити собі спину або завдати іншої шкоди здоров’ю.
На перевезення сейфа у Львові ціна вказана на офіційному сайті компанії. Також вартість послуги можна дізнатися у менеджерів за телефонами, вказаними на головній сторінці.
Для перевезення сейфів та банкоматів фахівці мувінгової компанії використовують професійне такелажне обладнання та вантажне таксі підходящого розміру та вантажопідйомності. Технологічний процес залежить від виду та параметрів скриньки.
Фахівці відмічають, що перевезення приватного сейфу значно відрізняється від транспортування майна, коли потрібен офісний переїзд. Головну роль грає вага сховища. Особливі складнощі виникають при зміні адреси банківських моделей, які більш нагадують величезні металеві шафи. Без використання спеціального обладнання, яке використовується при вантажно-розвантажувальних роботах. Додаткову складність викликає необхідність підйому та спуску по сходинах, адже не кожен ліфт, навіть вантажний, здатен витримати такі навантаження. Те саме стосується і банкоматів, які по загальній масі не поступаються сейфам.
Спеціалісти мувінгової компанії мають великий досвід роботи та необхідну фізичну підготовку, адже специфіка виконуваних дій передбачає не аби які навантаження. До штату фірми входять не тільки досвідчені вантажники, а й такелажники, електрики, столяри. Їх досвід та навички стають у пригоді, коли мова йдеться про перевезення сейфів, банкоматів чи інших негабаритних вантажів. Багаторічна діяльність мувінгової компанії доводить, що замовлення послуг лише професійних вантажників та оренда вантажівки не є запорукою успіху. Щоб досягти бажаного результату, необхідно застосовувати комплексні послуги.
Багато людей задається питанням, чому необхідно замовляти послуги професійних вантажників та інших членів бригади? Чому недостатньо домовитись з сильними чоловіками, яким під силу підняти сейф чи банкомат, та перенести його на інше місце? Спеціалісти легко відповідають на такі питання. Не дивлячись на те, що такий специфічний і не завжди габаритний вантаж, він дуже тендітний, і вимагає бережного відношення. Якщо зовнішньо таку скриньку пошкодити дуже важко, чи майже неможливо, вивести з ладу внутрішні комплектуючі дуже просто. Це стосується системи захисту та кодових замків. Перш за все це стосується перевезення банкоматів, які обладнані електронними системами, які надто чутливі до механічних дій.
Компанія «УРА! Переїзд» має все необхідне для безпечного та швидкого переїзду. Вантажники та їхні бригади спеціалістів мають в своєму арсеналі сучасні пакувальні матеріали, такелажні ремені та спеціальні возики, які допоможуть перевезти сейф без ушкоджень та у найкоротший термін. Крім того, компанія володіє власним автопарком, в якому всі вантажівки пристосовані до переїзду кварти, офісів, меблів та негабаритних вантажів.
Замовити послуги дуже просто. Для цього необхідно заповнити спеціальну форму на сайті компанії. Другий спосіб – зателефонувати за номерами, вказаними на головній сторінці. В такому випадку необхідно повідомити менеджеру всю інформацію, яка необхідна для оформлення замовлення. До неї відноситься: адреса стара та нова, розміри вантажу, контактні дані замовника, дату та бажаний час здійснення переїзду.
Перед приїздом групи спеціалістів, необхідно звільнити сейф від вмісту, закрити його, щоб під перенесення випадково не відчинилися дверцята. Це може їх пошкодити, та додати клопоту фахівцям.
УРА! Конкурс 2.0.
Цей сайт використовує файли cookies. Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтеся з нашою Політикою конфіденційності